20 | MARS.

Tja! suger på att uppdatera bloggen nu för tiden, jag är väl lite lat av mig kanske. Bjuder på en gammal bild med ett fjun i handen. Då är man bra lycklig, kitties everywhereee! hade i alla fall en jättebra kväll igår, Emma fyllde 26 så vi var ute ett gäng och åt på Indian Kitchen i Halmstad. Mycket gott! sen blev vi ett mindre gäng som drog vidare till lite ställen. Satt först på Gastons ett tag där jag tog en Mojito, och sen blev det Harrys och efter det Morfars. Var faktiskt riktigt mycket folk där, efter 00 då! trodde jag inte en onsdag faktiskt. Trevlig överraskning med andra ord, haha. På lördag är det tillbaks till Halmstad igen. En lägenhet där, ja tack... jag har ju varit sugen på att flytta hemifrån ett riktigt bra tag nu. Hade suttit fint att vinna en miljon eller något sådant. Aja, nu är det dags för serie! vi hörs imorgon med lite bättre inlägg och bilder!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback