CLUB MONDAY + SUSHI.

Tjäna! i måndags drog jag och Jenny till Club Monday i Tylösand, fett ställe! sen åt jag sushi för typ första gången. Har ätit det en gång för längesen, men det räknas knappt för det var sån man köpte i affären. Detta smakade lite bättre, men jag tycker såklart fortfarande att det fettigaste och onyttigaste är godast. Det vill säga kina/thaimat, pizza och hamburgare. Because I'm FAT! men det gick att äta faktiskt. Nu ska jag äta landgång, jobbat 12-18 idag och nu har jag ont i ryggen. Sitter ner i typ max 30 minuter på ett helt arbetspass så det vore kanske nödvändigt att köpa ett par bra skor. Kroppen var inte lycklig efter 12-timmarspasset förra veckan kan jag meddela. Vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback