PYSEN IS MY VALENTINE.

Det första jag gjorde idag när jag kom hem från jöbbe, var att lägga mig i sängen... var ju lite dumt kanske, farlig är den! råkade stanna där i tre timmar så... kom upp för ett tag sen i alla fall, fick bli duschen direkt! bästa lösningen när man är trött typ. Ska till tandläkaren imorgon... YES! mitt favoritställe... eller inte. Har nog allt lite tandläkarskräck. :< Också slutar man 12, gött och så! men sen måste man iväg till tandläkaren vid kl. 15. INTE NAJS, en fredag...
 
Också en note till imorgon: ni som whinar sönder och tycker så synd om er på alla hjärtans dag, stop it. Det behöver inte betyda att man gör något med sin partner, man kan ju faktiskt "fira" med sina vänner också. Även om alla hjärtans dags känns mest ämnat till kärlekspar. Håll keften och var glad. Jag ska i alla fall myza med min katt, för han är kärlek för mig. (Chips också för den delen) ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback