COUNTING DOWN THE DAYS, BEGINNING OF THE END.

Tja! har jobbat idag, gött att få lite jobb vissa dagar! möny möny. Jobbar dock ett annat skift denna veckan, så det blir att gå upp kl. 5... fast skönare att komma hem tidigt än vid kl. 22 på kvällen! känns faktiskt som att tiden går lite fortare också. Ska försöka somna lite tidigare ikväll dock, bör ju gå eftersom att jag inte sov alls bra inatt. Kändes som att jag var vaken hela tiden typ, vet inte riktigt men knepigt var det i alla fall. Låg ett tag och undrade när alarmet skulle ringa, sen fundera jag på om jag hade försovit mig så jag gick upp och kollade klockan. Den var ju dock bara 03:45... weird. Kanske var för att Pysen inte sov hos mig inatt! ;) haha! stupid cat, har inte samma sovrutiner som jag. 
 
Var på Väla och Ikea igår med Jenny, hehe what to do liksom... finns ju fan inte mycket annat att göra vid denna årstiden. Kunde ju spelat någon sport, fast ne. Shopping är en sport... Kanske lägger upp lite bilder på mina senaste inköp sen. Dock inte allt, för det är minsann mycket ni missar! hah.. tur att jag inte köper så dyra saker, med tanke på att jag shoppar ofta. Dags att fixa lite käk kanske, får nog bara bli mackor ikväll.. är lite lat på matlagningsfronten nu för tiden, haha! vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback