STHLM.

Fräzig ringhållare och jeansshorts som jag köpte i Stockholm. Drömfångaren är också ny fast inte därifrån.
 
Hejsan! åkte ju till Stockholm förra torsdagen och åkte hem i måndags. Hade det riktigt bra i storstaden, min kompis bor i ett rum på Östermalm, så då fick man testa på att hänga i den "fina delen" av Sthlm så att säga, haha! vi åkte även till Södermalm med tunnelbanan bara för att se hur det var där. Det var vissa skillnader ändå. Hängde också lite i en förort som heter Jakobsberg. Vi testade nämligen att gå in på White Room som ligger på Stureplan, jag skulle aldrig rekommendera det stället till någon. 200 spänn i inträde för ett litet skitställe. Seg musik, litet dansgolv, också var det champagne utsatt vid alla bord men det var inte en jävel som drack champagne. Haha! det sved lite i plånboken att slänga bort 200 sådär! men det var i alla fall efter det som vi drog till Jakobsberg, där min kompis kände någon. Så lördagen var väl lite halvseg, men på fredagen hade vi i alla fall kul! vi var på ett ställe som hette Sturecompagniet, stort och olika dansgolv. Rolig helg med andra ord! :D

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback