SNÖ?!

Varför i helvete snöar det NU?! det var ju en trevlig start på april... haha, och jag som längtar efter att kunna gå runt i linne och shorts. Sommar nu pls! hoppas inte att det är så här i Stockholm. I morgon ska jag nämligen åka till min vän som bor där. Tagga tågresa i 6h ungefär haha... aja, bara man har musik så fixar man allt. Eftersom att jag ville få så billig resa som möjligt så fick man ju leta upp det billigaste alternativet, och resultatet blev under 300 kronor. Sparar hellre mina pengar på annat och går upp tidigare än att betala dubbelt så mycket eller mer. Nu blir det ju mer pengar över till mat och kläder. Mina stora kärlekar i livet, och Pysen såklart. Hörs kanske senare!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback