SIREN CHARMS.

God afton! är bara hemma och tar det lugnt ikväll. Fick nyss reda på vad In Flames nya album ska heta, vilket jag har valt min rubrik efter. Egentligen så skulle de ju ha släppt albumet tidig vår... men nu så kommer det inte ut förrän i september. Det var ju faktiskt jävligt tråkigt, men aja då har man något att se fram emot haha! något jag dock blir så jävla förbannad på det är när retards ska hålla på och kommentera massa onödiga saker på deras sida. Förstår inte ens vad man gör där om man inte gillar bandet. Enligt vissa så handlar en musikgenre om hur långt hår man har, titeln var inte "metal" osv osv. Haha! sen brukar ju inte ett band låta exakt likadant efter typ tio år... gillar man inte det nya, så får man väl nöja sig med att lyssna på deras gamla låtar. Sen så finns där ju antal andra band man kan lyssna på. Ah, det var i alla fall mitt lilla dampryck för ikväll... dags att återgå till serien, vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback