DAT LOOK.

Alltså, dawg. Your Cuteness almost kills me.
 
Tja! idag var jag uppe i tid, ville med pappa till affären och handla så det kommer hem rätt matvirke. ;) Haha! sen köpte jag faktiskt chibbe och dibbe till fredag. Längesen jag körde på det så nu jävlar ska jag äta cheps. På lördag ska jag laga finmiddag hade jag tänkt, och fixa lite fina drinkar! so nice. Igår var jag ute och gick i regnet... brukar ju gå igenom skogen sen ner till stranden men den lilla biten jag gick på stranden var inte alls trevlig. Motvind och piskande regn, dessutom behöver jag en ny regnjacka. Detta skulle vara en regnjacka, men hur fan kan det vara en regnjacka när den läcker in regn? HAH!
 
Har fått någon elak hosta för övrigt... den får ju gärna ha lugnat ner sig lite till imorgon, då det är dags för körlektion igen. Hosta så man kör av vägen typ.. kanske man ska undvika. Ska hem till mamma en sväng senare, då får jag dessutom träffa söthunden. Vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback