STRIPES.

Så JÄVLA underbart väder idag! blåst lite mycket bara men det är lite bra annars hade det ju nästan varit för varmt. Dock var det inte så jävla roligt när jag cyklade hem från jobbet innan, skitvarmt och sån jävla vind. Är ju inte känd för att ha världens bästa kondition.. heheh så det var lite jobbigt. Sen när jag kom hem la jag mig och sola ett tag och sen tog jag tag i städningen här hemma. Blev en ordentlig städning av hela huset! torka till och med golvet. Sen var det äntligen dags för en svalkande dusch, och efter det var det dags att laga mat och nu sitter jag här. Har verkligen gjort mig förtjänt av en påse chibbe ikväll efter allt slit! ;) får se om jag orkar det bara, blev jevligt mätt av maten. Önska min fina hund var här, då hade vi gått ner till stranden nu... inte alls lika kul själv så jag skippar det. Vi hörs! :)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback