MENTAL HOSPITAL.

Godkväll! bjuder på min outfit från igår med min nya tröja som man kan öppna lite fräzigt i ryggen om man vill. Visar magen lite mycket på första bilden haha! men tröjan är rätt kort i modellen så när man sträcker på sig kikar magen lätt fram. ;) Idag har jag mått lite halvkasst, trött i kroppen och ont i halsen men jag får hoppas att det inte blir värre över natten. Just nu mår jag rätt bra men det kanske bara är värktabletten som hjälper för tillfälligt. Umgåtts lite med min gulliga mamma idag, sen har jag mest bara legat i sängen och tramsat på mobilen och tittat på tv.

Hashtagen #mentalhospital på instagram är för övrigt rätt intressant... och jävligt creepy. Lite skräckfilmskänsla över det hela faktiskt, haha. Jävligt längesen jag såg på någon skräckfilm dock! tittade mycket på såna filmer innan, finns väldigt många skräckfilmer som är för konstiga och överdrivna men hittar man en bra så är det spännande som fän. Nähä, nu får det räcka med text innan jag spårar iväg allt för långt i tankarna.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback