NIGHT +

Tja!
idag har jag varit hos mamma, vi käkade lasagne och senare gjorde vi kladdkaka. Fint som fan! imorgon måste jag upp tidigt... har två obligatoriska föreläsningar med banken och facket i Laholm. Låter kul va? jaja, får hoppas att det är något som är bra att veta. Beställde hem ett par nya provbågar igår så jag hoppas verkligen att några av dom ska sitta bra. Måste ha nya glasögon nu! börjar bli lagom jobbigt att gå runt och se suddigt... ska bli skönt att få återuppleva "en heeeelt nyyy vääärld!-känslan" när jag äntligen får se igen! och kunna köra bil... körkort måste jag också ha. Kan nog vara något av det tråkigaste jag gjort, att plugga körkortsteori. Kan ha o göra med att jag aldrig pluggat så mycket i hela mitt liv, haha! men nu är det andra bullar, dessutom är belöningen bra mycket bättre än ett betyg. Nu måste jag sova!! vi hörs förhoppningsvis imorgon, godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback