NEW WEEK +

Hej! då var det ännu en ny måndag och en ny vecka. Kan tycka det är lite jobbigt när tiden går så här snabbt hela tiden... kan väl skriva lite vad jag har hittat på i helgen. I fredags kom Louise hit, sen blev det utgång i Halmstad. Blev B&B större del av kvällen, vi hade det jävligt trevligt även om det blev en rätt så annorlunda utekväll. Kanske inte riktigt vad vi hade planerat, så vi kom hem lite sent haha! i lördags var jag och Filip bara hemma hos en av hans kompisar och chilla och igår fick vi ett ryck och körde till Emporia i Malmö. Vi ville hitta på något, och vi var ju på Väla förra helgen så dit ville vi inte igen. Där var väl helt okej, fint och fräscht var där ju såklart! men jag köpte inget. Hitta inte det jag ville ha helt enkelt, jaja! ändå roligare än att bara ligga hemma. Ikväll ska jag göra fesk till middag, vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback