MY WEEKEND.

Hejsan! måndag igen... tråkigt måste jag säga. Dock bra tv-program på måndagar så det är ju alltid nåt! tänkte jag skulle skriva en kort sammanfattning om hur min helg har varit för de som är åtminstone lite intresserade. ;) I fredags åkte jag hem till Jenny och senare på kvällen blev det utgång! deras grannar kom också över en stund på kvällen. Sen träffade vi Filip och hans kompisar ute sen drog nästan alla av dom hem så det blev bara jag, Jenny, Filip och hans kompis kvar. Sen gick vi hem vid 3 till Jennys bo. I lördags chilla vi bara hemma hos mig hela kvällen och igår blev det en runda till Väla. Kände att vi ville göra något, köpte två tröjor men jag tror nog jag ska lämna tillbaka den ena. Blev besviken på den när jag kom hem, haha! men en bra helg har jag i alla fall haft!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback