SISTA JUNI.

Så jävla glad jag ser ut, så jävla glad... :D

Hej! var ett tag sen nu men idag får ni minsann ett inlägg! var på Madison's igår med Louise, trodde faktiskt det skulle komma jättemycket folk eller det verka så enligt evenemanget men nae inte riktigt va. Aja, helt dött var där inte! var helt okej, men natten sluta ju inte riktigt som vi hade tänkt oss.

Drog ner till hamnen efter Madison's och kolla lite, sen bestämde vi oss för att cykla hem. Då lyckades dock några killar ta i sönder min kompis cykel typ så den inte gick att fixa, så vi fick leda den hem, och lite senare på vägen hem märkte jag att jag hade punka på mitt ena cykeldäck. Yeeey! så jävla roligt att gå hem... haha! asså förstår inte vad det är med alla cyklar, och nej det är inte jag som cyklar konstigt har bara en otrolig otur med cyklar just nu. :< Jobbiga pöjkar fick vi också nog av, men ah... vi var väl hemma runt 5 nångång. Skönt när man väl landade i sängen i alla fall. Nu ska jag bara myza hela veckan och dricka saft sen taggar vi Metaltown på torsdag!!!!!!!

Vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback