RED SWEATER | OUTFIT.

Så här ser jag ut idag! så jävla chill tröja, riktigt mjuk o myzig. Ser lite trött ut men jag var ju faktiskt ute igår, sen jobb klockan 10 men det gick fint ändå! kom ju hem ännu senare förra helgen och då jobbade jag också dagen efter. Haha! det får funka... i och med att jag ska jobba varje dag hela sommaren så man kan inte sitta hemma varje kväll för det.

Hände dock en förjävla tradig sak igår... upptäckte när jag behövde min mobil att den var borta. Rätt säker på att den har blivit stulen, och att jag inte tappat den. Jag som hade väskan på mig hela kvällen och hade den stängd. Ännu en orsak till att hata människor, så jävla skadade i hjärnan... suger rätt hårt att bli av med alla bilder och sånt i den. Sen att jag får ha min gamla iPhone 3gs nu är ju inte så roligt, hela skärmen är sprucken och den är långsam och ful. Jaja... shit happens! har hänt värre saker detta året så det är väl inget att böla för. Ska väl inte dröja allt för länge innan man har en najsig telefon igen. Vi hörs! :)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback