12 | JUNI.

Hejhejhej. Så här skulle jag sett ut i fredags när jag och Louise drog ut, men knapparna på linnet ville jag skulle visa tuttarna så jag struntade i det. Får väl limma fast dom där snuskknapparna! ;)

Lite kass uppdatering men det känns lite tungt i livet just nu, så då är väl inte orken som störst. Som om det inte räcker med problem så har jag otroligt nog lyckats bli sjuk också, var sjuk för två veckor sen sist så det känns ju lagom roligt. Man börjar ju undra lite vad som pågår där inne när man blir sjuk så ofta. Får väl börja använda plasthandskar så fort jag rör på något utanför mitt hus typ... nae, men det suger i alla fall. Kunde hängt i Halmstad med Jenny istället för det här! men jaja, ibland kan man helt enkelt inte få som man vill.

Hörs kanske senare om jag orkar släpa mig till datorn, har inte ens en meter från sängen men ändå. ;)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback