NEW MIRROR +

Fick hem min nya sminkspegel i veckan, fan va fager den är! vill ha en ny helkroppsspegel också. Har en fin guldfärgad men vill ha en vit i samma stuk. Det skulle passa in bättre, har ju mest vitt och silver i rummet! igår var jag och Filip på bio. Vi såg Django unchained, den var faktiskt jäkligt bra! och detta var rolig action och väldigt feta scener med i filmen. Jag rekommenderar er att se den! ;) Innan bion lagade vi mat hemma hos mig. Trevlig kväll! i fredags gjorde vi inte så mycket, åkte lite skridskor på tennisbanan i Ränneslöv som dom har spolat vatten på så man kan åka där.

Vi var på Väla igår en sväng också, köpte bara en jeansskjorta haha, har fyra stycken nu! I like them shirts. Letade efter en annan skjorta men den verkar aldrig komma in >: sen skulle jag ha en ny mössa också. En viss kille slarvade ju bort den i Sälen... aja, hoppas jag hittar en liknande fast det verkar inte så just nu. Vissa är för tajta, för tunna, osv. Jobbigt det där med att hitta den perfekta mössan, haha!

Vi hörs.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback