GLASÖGONLÖS.

Bild från idag, fru nakenansikte haha... jjosses@instagram

Hejsan! fredag idag och allt... awesomeee! idag har jag inte gjort något speciellt, varit ute med Nasse i skogen och på stranden, det vanliga. Sen har jag dammsugit rummet, som sagt jag har inte gjort så mycket. Igår däremot... så tappade jag mina glasögon. Kom på det när jag kom hem efter en timme och 20 minuters promenad... glhf med att hitta dom nu, typ mission impossible. Har redan gått tillbaka rundan och kollat men inga glasögon hittades. :< Har varit lite trött på dom nu ett tag, det hade ju varit smidigare med linser liksom! men nu när dom väl är borta så kan jag ju säga att jag saknar dom, mycket. Jag ser ju en aning sämre hehe.. får sitta framme vid tvn typ haha. Jaja, nu har jag ju en anledning till att skaffa linser. Hade ju dock varit bra med ett par nya brillor också, så att man inte bara har linser.

Snart kommer Filip hit, han var här igår också men nu ska han sova här för nu är det heeelg! ha en bra fredag. ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback