BIG BEN.

Åh, miss you London. Hade helst velat vara där just nu, och inte här framför datorn haha. Hej förresten! idag har jag inte gjort mer än varit på Maxi och handlat lite med pappa, så med andra ord inte så intressant. Igår var jag dock iväg med mamma en sväng i Höganäs och sen Väla (haha igen, bor typ på Väla nu för tiden...) köpte två tröjor i Höganäs, ett par örhängen och en fotokub på Välus. Tröjan satt dock knepigt, testade först M men tyckte den var för stor så tog med mig en S och gick till kassan. Sen idag när jag tog på mig den var den jättetajt där uppe, och ändå satt den löst vid magen så det var helt enkelt modellen som var sådan. Jobbigt, annars brukar det funka att ta S om inte M sitter bra utan att prova igen, haha.

Ha en fortsatt trevlig fredag så hörs vi kanske till och med senare, vi får se!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback