2013.

Hejsan! nu är det nytt år, och jag hade en bra nyår. Maten blev fin som fan och sällskapet var trevligt! hoppas ni också har haft det bra. Vi var ca lite över 30 pers på festen! jag och Filip gick hem nångång efter 4, haha... det blev rätt sent så att säga. Sen fick Filip ta på sig ett par andra skor när vi skulle gå hem, för någon hade lyckats ta hans skor istället, haha! men det löser sig. Btw, i lördags var jag hemma hos Jenny, vi pusslade och drack lite drinkar. Vi la ett 500-bitarspussel och det tog ju sin lilla tid, men sen blev det en färdig bild av London. Faktiskt rätt kul, när man vill att tiden ska gå eller inte har något att hitta på. Så nu ska jag fan också fixa pussel! haha.

Ser att det är många som har ett eller flera nyårslöften, jag brukar inte ha några speciella nyårlöften, men mina löften 2013 är ju såklart att fixa det där jävla körkortet och få ett jobb som varar längre än tre veckor.

Vi hörs kanske senare!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback