MISS YOU ALREADY.

Godkväll!(natt) Ikväll har jag och mamma varit på "inredningsparty" hemma hos min morbror och hans fru. Allt var typ fint, men köpte inget... fattig jävel I am. Innan dess var jag på teori, sen körde jag till Båstad sen hem från Ängelholm till Edenberga och sen till Laholm för att hämta pappa. Så idag har jag fått kört lite, ännu en gång på motorvägen fast en mycket längre sträcka! så jag ska nog fixa min första körlektion imorgon utan allt för många problem, hoppas jag... det enda som skulle kunna göra så att jag failar hårt är nervösiteten. Kommer vara en aning nervös, det vet jag. Nähä, nu ska jag gå och lägga mig, dock utan min honey.. han har ju sovit här sen i söndags... så himla tomt utan dig. ♥ 

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback