LAST DAY OF MAY.


/Randomz

Epic moment of today: Jag såg Rebecca & FionaHalmstad. Satt på stadsbussen så går där två tjejer med världens största platåskor och se där, det var dom! lite fräzigt faktiskt. Inte för att jag är något fan av dom precis, men ändå vavava. OCH! epic moment from yesterday: en som håller i Victoria's Secret Sverige kontaktade mig och sa att hon behövde en modell. Haha, pratade med henne kvällen innan men så sa jag att jag var för kort. Sen skriver hon till mig dagen efter ändå, tog inte den chansen ehm... tror inte jag har någon stor chans där bland alla långisar. Min kropp är ju dessutom uppbyggd på chips så atteh.. hon sa att de kunde hämta upp mig med bussen i Halmstad och sen vidare till Eskilstuna men liksom nae. Inga kläder med mig och hade prov samma dag som jag var tvungen att fixa. Alldeles för hastigt och typ för sjukt. Tror inte jag missade någon chans ändå! hoho. Fast tänk om... jaja nog om det.

Fikat och tittat på film idag på vår sista rörlig bild c-lektion. Soft med kakor och zaft till frukost, hehe kanske inte så bra. Fast jag föredrog hellre att sova imorse så jag hann inte med någon frukost! sista skoldagen idag då. Lagom soft var den ju också, nästan lite onödig men jag fick tömt mitt skåp. (Som inte var så mycket att tömma iofs) har ju haft mitt anteckningsblock hemma sen höstlovet så eh ja. Tänkte jag skulle visa det lilla jag shoppa igår lite senare, stay tuned!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback