IT'S SO FLUFFY.

Godmorgon! nae, skoja var faktiskt ett bra tag sen jag vaknade fast jag har fortfarande inte klätt på mig. Ska ändå in i duschen snart så då var det lika bra att vänta hiho. Brukar oftast ligga kvar länge i sängen på helgerna, (eller.. vardagarna också iofs haha!) fast nu på helgerna ligger jag inte kvar för att jag är trött utan bara för att det är skönt. Tittat på gårdagens avsnitt av Big Brother och kelat med mitt fjun. På tal om fjun, tittade nyss på ett program som heter "Kattälskare" där en tjej hade ett stort katthem. Det kostade 48 000 i månaden och hon har räddat över 18 000 katter. Stor och fräscht var där också, katter är ju grymt underskattade, tur det finns såna fina människor. Ikväll ska vi (jag, mamma, hennes kille, pappa, Jenny & Ken) på 50års-fezt hos pappas kompis, så det kan nog bli trevligt. Nu ska jag in i duschen, hej så länge!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback