ETT REJÄLT INLÄGG. FUCK YEA'

Duktiga tjejen på att blogga... jomen så atteh... nae, har inte varit den bästa uppdateringen nu. Har inte orkat eller haft lust så då tycker jag det är bättre att skita i att det faktiskt höhö. Uppdateringen ska väl förhoppningsvis bli lite bättre nu. Idag var det friluftsdag med skolan. Tur man bara var med sin klass dock, är ju inte sådär skitkul att bli indelad i grupper med massa randoms men det slapp vi denna gången. Var väl helt okej ändå, dock är jag ju inget fan av lekar. Usch... trodde man hade växt ifrån sånt där tramz när man är 16-19 år... men vissa tycker säkert det är svinkul! eller...?

Den minst mysigaste var nog när man skulle springa och doppa en tvättsvamp i fontänen på Stora torg och sen springa och tömma den i en hink. Jag menar... hur många har inte kissat och sånt otrevligt mög i den? min hand frös dessutom efteråt. Sen när folk har aggressionsproblem och skriker blir det ju inte roligare. Fast humöret har ändå varit hyfast på topp idag! trots den kalla blåsten och bajslukten i Halmstad. Lite senare på eftermiddagen spreds där en lukt av bajs i hela Halmstad. Måste varit för att det blåste så mycket idag, l0l. Nu vet ni.

Har mycket (o)intressant att skriva nu när jag inte uppdaterat på ett bra tag. Idag shoppade jag (igen!) köpte två enkla linnen, en festlig paljettkjol och present till min Filip som fyller 19 på fredag. Han blir en stor pöjk nu den lilla nallen. Har ju fortfarande lite nya grejer att visa upp för er. Eller nya och nya.. var ju ett tag sen jag shoppade det andra.. men skitsamma jag vet att ni vill se. :D:D Ska se till att göra det antingen imorgon eller på torsdag.

Nu måste jag gå och borsta tänderna sen lägga mig i sängen och gå in i nallemode och nanna. Ska bli gött att få sova, är trött i kroppen och framförallt i fötterna efter denna aktiva dag hiho. Nattinatti!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback