Y U NO GET FRISK?

Tja! Nu suger livet. Hårt. Har haft feber alla dagar sen i måndags, förra natten var en mardröm, haha. Drömde till och med att jag inte kom ut ur huset och att här var så jävla varmt. Jag hade ju faktiskt feber och vaknade upp som en lök så drömmen relaterade ju faktiskt lite till verkligheten denna gången. Kul att halsen bara har blivit värre och värre för varje dag som gått också. Halsfluss, nej tack! höll seriöst på att avlida sist jag hade det... dock bra om man vill gå ner i vikt hah, för svälja är ju det absolut sista man vill göra. 18-årsfest på lördag och jag börjar ju tvivla på om jag verkligen kan dra dit. Ledsen tjej x 10. Lagom tråkigt inlägg... men det finns ingenting som är positivt med att vara sjuk. Speciellt inte nu heller, när det inte är någon skola haha. Förhoppningsvis blir inläggen lite gladare när jag har blivit frisk! Pusshej.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback