SUNNY DAY.

Lite bilder från juni tagna med iPhonen.

Åhå vilken bra dag jag har haft idag! det första jag gjorde när jag vaknade var att gå och öppna altandörren och känna om det var varmt. Denna gången blev jag inte besviken, så jag har legat och stekt typ hela dagen. Har ju faktiskt fått lite färg, kanske lite röd i ansiktet men men... haha. Typ det enda stället jag bränner mig på, tomattjejen. Sen har jag varit ute och gått/sprungit, blev jäkligt varmt så jag tog en kall dusch sen när jag var tillbaka. Var nyss på Maxi med pappa, där var ju lite folk som väntat.. och några killar (turister) som trodde att Systemet fanns på Maxi, haha! inte lätt att vara turist. Imorgon är det midsommarafton, (tror ingen har missat det faktiskt) men jag kan ju passa på att skriva det ändå. Vet inte riktigt vad jag ska göra, vi får väl se.. dock står det ju att det ska bli regn och runt 16 grader imorgon. Fan vad kul! så här lagom till midsommar. Jag har verkligen sett till att njuta av denna dagen, ser ju ut som att de kommande dagarna inte kommer bli så soliga. Nähä, nu ska jag äta! Puss.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback