SHOW ME 10.

jjosses @ instagram

Ja... det har ju gått ett litet tag sen sist jag skrev. Har inte haft lust osv, ursäktar för min dåliga uppdatering men det blir så ibland. Nu är det ju så här att jag har tagit STUDENTEN. Lite sjukt vad tiden går... men det känns både skönt och oskönt. Slipper ju läxor och allt sånt mög som jag hatar, men det har ju varit lagom soft att bara gå i skolan tre dagar i veckan. Nu är det slut på det, och nu börjar jobbsökandet för min del. Ska ju inte läsa vidare som ni kanske har förstått... passar inte vid skolbänken då jag har allvarliga problem med att plugga, haha. Fast vi får väl se, man kanske kommer på något man vill bli sen, vem vet. Har nyss sökt två jobb btw, duktig tjej... hoppas verkligen att jag får något av dom. 

Hade en bra student förutom att det började ösregna sen när alla studenter var i parken. Har fått fina presenter och pengar. Bästa presenten var ju såklart klockan från mamma och pappa som jag var med och valde! har velat ha en ny klocka nu väldigt länge. Känner mig så tom utan den (redan), haha! som när jag är utan mitt läppsyl... som jag nu tyvärr har glömt hos Filip. Mina läppar känner sig nakna och fula nu. D': Yezz.. skriver så intressanta saker... tror jag slutar nu.

Hade tänkt att jag skulle fota lite nya kläder bland annat, som jag inte har visat upp! Puss.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback