PUT YOUR HANDS UP.

Så här såg jag ut igår. En festlig nalle! hade det jävligt roligt faktiskt, var ju mest bara studenter från Osbeck där så man kände ju några stycken. Träffade en gammal klasskompis från högstadiet som jag inte snackat med sen dess. Hängde typ hela kvällen med henne, hade det fint och firade att hon hade tagit studenten! Fick träffa en liten bebiskatt igår på förfesten också. Alltså.. dog lite när jag såg den, hade ju gärna fått följa med mig hem hihi.

Ikväll var jag med Filips familj och åt på Annabelle i Laholm eftersom att hans pappa fyllde år idag, kan ju rekommendera deras pizzor starkt! so nice. Sen var jag och Filip en liten stund hemma hos mig efteråt.. sen var han tvungen att lämna mig. Vissa har ju ett jobb att sköta... he he. Saknar dock nallen redan... tråkigt och tomt och ingen god att lukta på. Förutom mitt fjun Pysen, han luktar rätt gott, det är för att han är katt.. katter luktar gott. Onödig info yes... brukar känna att jag borde sluta skriva när jag börjar skriva massa efterblivna och knepiga saker. Ska nog sätta på några avsnitt av Satc snart och nalla ner mig i sängen.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback