GOLF.

Här har ni fröken ego igen.

Idag har jag och Filip varit och spelat golf, alltså haha! hade först tänkt att gå till golfbanan i Skummeslöv eftersom att den ligger så närma, men det var ingen i receptionen så vi fick inte tag på några klubbor. Därför fick vi åka till Mellby istället. Kan ju också nämna att det var Filips idé och inte min! ;) Vi stod bara och sköt ut bollar, och jag sög såklart. Sist jag gjorde det var jag väldigt liten eller ja.. liten i alla fall. Var ju ett bra tag sen! Lyckades såklart slå till mig själv på smalbenet med golfklubban också... stod där och skulle fylla på bollar. Skrattade så hårt åt mig själv, lyckas ofta med såna saker. Lite klantig av mig så att säga! 

Har till och med kört moppe med Filip idag.. haha! fast det var inte heller min idé, dock ångra ju sig den lille pågen sen när vi kommer ut från affären och regnet öser ner. (Vi tog alltså moppen ner till affären) haha så jävla dumt. Fast jag skrattade typ hela vägen till affären, kändes så töntigt när Filips bil stod där hemma och vi tar moppen istället. 

Första juni idag också! (eller igår blir det ju nu) kan ju tro det är första mars istället typ och det är verkligen inte okej. Förra året var jag på Siesta vid den här tiden.. dock hade vi ju det sviinvarmt när vi var där. Fast jag minns ändå att jag låg i jacka och skor när jag nannade i min sovsäck. Det blev ju liksom ändå kallt på nätterna, undrar hur jävla kallt det måste vara nu? usch måste suga lite, fast man super väl bort det ändå antar jag. ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i min tidning och sen kanske se kvällens avsnitt av Big Brother om jag orkar. Godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback