NALLAR.

Hahaha, vi är golliga. Tycker att Filip kan komma hem nu. ♥ Har nyss tittat färdigt på en film, Hans och hennes som gick på tvn.. helt okej film. Sen gjorde jag kladdkaka men jag är ju inte direkt kungen i köket så det blev mer en muffinskaka. Haha... nästa gång ska jag ta ut den tidigare, tur att den ändå gick att äta. 

I fredags kom Sara hit och nannade över. Vi gick med Nasse till stranden så hon fick bada, sen träffa hon en hundkompiz där. När vi kom hem fick hon leka med vattenslangen, bra dag för hund. Igår träffade jag lite homies i Skummeslöv och var nere och tittade på tivolit, haha. Wtf, måste vara det största som hänt här. Lul. Dock inget bra tivoli, bara massa bebisar och tråkiga bebiskaruseller. D': 

Sen var jag på Karsefors... inte varit där sen i nian typ, tycker inte om stället så där jättemycket precis. Dålig musik och efterblivna bönder, hmm... haha. Pappa och vänner till familjen skulle dit så då hängde jag på så deras dotter inte behövde hänga med the oldiez, hah. Hade det trevligt ändå, träffade ju två kändisar... Morgan och han som hade de här Nore Norold-filmerna, även varit med i Filip och Fredriks program. Där han skämde ut hela Laholm så att säga. Pratade med båda, haha! frågade var Morgan hade Ola-Conny, där satt folk hos Morgan hela kvällen. Inte lätt att vara kändis.. och Lars ville gärna vara med på bilder, haha.

Som sagt, man träffar rätt så speciellt folk på Karsefors.. tror nog jag föredrar Halmstad faktiskt. Godkväll(natt?)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback