FUCK SWEDEN.


Tjaa. Sämsta uppdateringen IGEN, händer lite väl allt för ofta nu. Sist jag skrev var förra fredagen när jag skulle till Madison's med Louise. Kan ju bara säga en sak, jäklar va dom leker i Båstad under tennisveckan. Inträde kosta mig 300 jävla spänn och en drink, en fyra kostade 164kr, och de kan ens inte se till så att toaletterna går att låsa och spola med. Jävla sopor, hade dock ganska så trevligt, lite för mycket folk bara. Maskinen spelade ju där också, fiint! Resten av förra helgen umgicks jag med Filip, eftersom att han åkte till Turkiet natten till onsdag. Hoppas dessa dagarna går fort så jag får tillbaka honom snart igen, hihi.

I tisdags var jag lite med min kära mamma, sov där och på onsdagen åkte vi till Jenny och gick lite på stan. Köpte två saker, som jag hade tänl. Sen släppte mamma av mig hos Jenny igen, och sen drog vi ut på kvällen. Det blev först Bulls, sen James för att ta en drink (där var rätt så jävla fattigt med folk), sen drog vi vidare till Moon. Brandlarmet gick bland annat där... haha festligt. Först trodde alla att det var en låt men sen förstod vi ganska snabbt att det inte var så. Som tur var så öppnade dom sen igen. Dock sög det ju lite sen när vi skulle gå hem i regnet, men det är väl helt enkelt sånt man får ta när man bor i Sverige. Ja, nu menar jag ju inte att det inte regnar i andra länder... men den här sommaren är så jävla kass. Hoppas fan det ordnar upp sig i Augusti. 

Nu känner jag att det får räcka med text för denna gången, puss!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback