1/JULI.

Lite bilder från mitt rum (mest min nybäddade säng) haha! helt nytagna dessutom. FIck öppna fönstret eftersom att det blir så jäkla varmt i mitt rum. Är nästan helt frisk nu! kan i alla fall äta och dricka nu utan smärta. Ska dock ta penicillinet i sju dagar till. Har faktiskt haft världens tråkigaste dag idag... eftersom att jag har varit sjuk i nästan en hel vecka så har jag ju bara legat hemma. Man blir ju sjukt rastlös efter ett tag, kan typ alla reklamer utantill, så mycket som jag har tittat på tv, haha. Skönt att vara frisk i alla fall! som tur är var inte denna halsflussen alls lika hemsk som de andra två jag hade. Nu ska jag fortsätta titta på film, godkvälloz!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback