11/JULY.

Tja. Har varit lite kass på att uppdatera här, men jag har jobbat osv så jag har inte riktigt orkat. Jobbar bara denna veckan också sen är jag arbetslös igen, haha. Jaja, bättre än inget i alla fall! lönen är ju inte direkt dålig för bara två veckors jobb så atteh.. jag klagar inte. 

I fredags hängde jag med Filip och hans kompisar till Halmstad, två av hans vänner spelade på Tillsammans. (Pale Blue Shapes heter dom) duktiga! sen drog vi vidare till Bulls där jag satt och gäspade för det mesta. Hade ju varit uppe sen klockan 5 på morgonen den fredagen så jag var lite nannig då. Sen var vi lite på James, sen hem vid 2. 

I lördags hade min pappa 50-årsfest, blev väldigt lyckad! fixade värsta ljudsystemet och allt, haha! tur det var ute på landet. Annars hade nog grannarna klagat! folk håll igång till 4 på natten (morgonen?), men vi drog hem vid 3. 

Det var min helg det, festlig må jag säga! ska snart åka och jobba, gör ju typ inget att jag jobbar eftermiddag denna veckan när vädret ändå suger. Hoppas det skärper till sig snart alltså, dumma Sverige. Det var nog allt jag hade på hjärtat just nu! haha. Puss!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback