TJENARE SNÄCKAN.

Tjenare snäckan! hänger du här ofta eller? eeeh, vet inte vad jag gör för min på bilden.
Idag har jag sovit länge.. inget nyhet kanske. Kanske borde skriva när jag inte har sovit länge istället. Jag är helt enkelt skapt för att vara vaken på natten så är det, haha. Åkte hem till mamma sen, gjorde egna köttbullar för första gången och dom blev asgoda! :D sen åt vi lax, räkor, avokado, bröd och kall sås till middag. Alltså åt inte köddbollar till middag för dom tog jag med mig hem. Har färgat och fått toppat håret idag också. Så jävla kort nu... men eftersom att mitt hår växer så jeevla snabbt så är det inte lönt att bara ta en liten bit. Så är det! imorgon kommer Filleponken, vi ska laga lite fin mat hade vi tänkt. Det är ju ändå Trettondagsafton imorgon hiho.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback