THE DAY HAS COME.

Källa: we heart it

Då var dagen här. Sista dagen av lovet så att säga, haha! har väl direkt inga speciella känslor inför det, skolan lär ju vara lagom soft ändå när man är ledig varje måndag och fredag. Man har ju funderat så ett par gånger. Tänk om man hade fem dagar helg och tre dagars skola och tänka sig så blev det! dock kan det ju kännas lite tråkigt. Hade ju varit bra med jobb dom två dagarna så att man kunde tjäna in lite pengar. Vi får väl se, fast sen har jag projektarbetet att tänka på också. I lördags var jag, Filip (Jenny och Ken) på pappas fest, smörgåstårtan var asgod och jag hade trevligt. Sen körde pappa hem mig och Filip vid 23 sen hade vi lite disco och tv-tittande här hemma och sen blev Filip en liten bebis och somnade. Igår gjorde vi inte något speciellt, bara låg i soffan hela dagen/kvällen och åt godis. Nu ska jag fortsätta med att kolla på tv. Godkväll!
stephanie isabell:

kikar in & hoppas att allt är bra med dig :D

2012-01-10 @ 15:10:25
URL: http://sisabell.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback