TRÖTT TJEJ.


Idag är jag trötta tjejen, är lite rädd för att jag ska bli sjuk. Ser inte riktigt pigg ut heller, fick till och med en kommentar av pappa att jag såg vit ut i ansiktet haha. Hoppas att jag inte mår sämre imorgon! inflyttningsfesten i lördags var trevlig. Sen efter den drog alla ut, kvällen blev ju dock lite rörig för min del. Tappade bort Filip så jag var forever alone där ute ett bra tag. Mitt lokalsinne var ju inte riktigt som vanligt heller, så hittade typ ingenting haha. Lost in Halmstad, men tillslut hitta vi varandra men då var det dags att åka hem. Bättre kvällar har man ju haft, men men. Så jävla fint ute nu när det är snö och sol. Särskilt i morse, åhå! tror jag måste tvätta min älskling nu. (Min halsduk) har spillt lite allt möjligt i den. Haha, kanske inte riktigt men den bör nog tvättas om ni ville veta. Onödiginfo.se. Har faktiskt inte så mycket mer just nu så, pussiluss! (HAHA)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback