SEVEN.

Hade nog den tramsigaste lektionen i naturkunskap idag. Eller, det var väl mest jag som var tramsig nästan, helt forever alone var jag ju inte. Skrattade i alla fall hårt igenom typ hela lektionen, det var redovisningar om ni ville veta. Är faktiskt helt tom i skallen, har i alla fall inget vettigt att skriva här. Har legat i soffan typ hela dagen sen jag kom hem. Frusit och varit lite nannig men jag somnade aldrig, bättre att spara det tills senare när jag ska sova. Problemet med det är att efter jag har duschat piggnar jag till men det ska nog gå bra ändå. Snart är det dags att återgå till soffan igen, jag har spelat in Top Model Sverige så ska se vad det är för bitches som är med. Godkväll!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback