MY BEAUTIES.

My beauties. ♥ (dock är andra bilden bara en typ av jämförelse, då min 3gs inte räknas som någon beauty längre, haha.)

Igår åkte jag till Filip, vi käkade pizza, åt Pringles, choklad (den nya Marabou ohyeah) och drack läsk och hade det fint. Just det! vi körde bil också, eller Filip gjorde - the taxi driver. Palla sitta ensam hemma liksom, hade bara slutat med att jag hade ätit upp alla chepsen (fast ne). Var dock sugen på att dra ut i helgen men någon har ju tappat sin plånbok och har inga bevis på att hon är 18... man blir ju så ledsen. Jag hade ju också kunnat försöka med mitt badassmode on men jag orkar inte med risken att få mer problem så jag skippade det. Jaja, I'll fix it! idag har vi bara legat och latat oss, eller nästan i alla fall.. vi var faktiskt ute och gick en runda också. Fick se nya delar av Ränneslöv och jag säger bara WOW! sen titta vi på flera avsnitt av Karatefylla, lööve it! snart som den idiot jag är ska jag titta på Big Brother. Vaaaarföör... fattar inte varför jag tittar på det egentligen. Kanske för att det är kul att se vilka idioter som är med, men jag måste faktiskt påpeka att man behöver inte vara helt dum i huvudet bara för att man är med i Big Brother. Till exempel förra årets vinnare, han var det inget fel på, han var som en stor nallebjörn (nästan).

Ha en fin afton/natt! ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback