FEVER.

Har haft en bra helg och lovet har väl varit helt okej. Hade dock kunnat hända lite mer om dagarna men men.. alltid skönt att inte ha några tider att passa på morgonen/kvällen. I fredags kom Sara hit och sov här, trevligt! var ju ett bra tag sen vi sågs sist. På lördagen åkte jag till Filip och sen drog vi till inflyttningsfest hos Camilla. Eller vi trodde att det var det, men det var tydligen en överraskningsfest för Jenny som fyllde 23 förra tisdagen. Hoho fiffigt! sen drog vi ut, (förutom Filipbebisen som var hemma, eftersom han var ute kvällen innan.) Som jag har skrivit innan så tappade ju jag min plånbok för ca två veckor sen.

I lördags ringde dom från Tre hjärtan och sa att dom hade hittat den. Blev såklart jätteglad och han sa att jag kunde hämta den när jag vill och vilka tider det var öppet, och att det bara var att knacka på bakdörren. Jag kom sen dit på lördagskvällen, knacka på där bak men ingen öppnade. Så jag fick ställa mig i kön, och sa att jag hade min plånbok där med id-kort, bankkort m.m. men det gick absolut inte då. Så jag skulle få vänta från 10 minuter till en timme... fick stå ute och frysa, sen fick jag åtminstone komma in och sätta mig. Fick fan vänta i över en timme, sen fixade Jenny dit poilsen för dom hade stött på dom på vägen. Sen när dom kom då fick jag min plånbok direkt. Alltså... sämsta servicen någonsin, tycker inte man ska säga att jag kan hämta ut plånboken när jag vill och sen får jag vänta hur länge som helst. Hade ju inte kommit in på något ställe utan mitt id liksom så atteh... ska aldrig sätta min fot på det stället igen. Otrevliga som fan och onda hahaaa. 

Kvällen blev i alla fall bra efter jag fått min plånbok, hann ju dock bara hänga på James men det var trevligt och bra musik. :D Sen kom Filip och hämtade mig och sen somnade jag gott som en liten bebis. Igår var det så jävla nice väder så vi var ute och gick en liten runda. Jävlar i havet! blev ett långt inlägg idag. Cred till alla er som orkat läsa allt hihi.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback