DE GYLLENE KEXEN.

SMÖRGÅSRÅN ♥ fick även bli det till middag... kanske inget jag föredrar egentligen men nu blev det så för att jag var lata tjejen. Ok, kan börja med ett jobbigt problem jag stöter på varje dag. Tyvärr är det faktiskt så ofta som varje dag. Åtminstone om jag går in på Facebook, och nej jag vill inte sluta gå in där. Fast jag anser ändå det här problemet vara störigt, retande och ibland blir jag nästan lite rädd. Jag snackar om särskrivning, alla dessa jävla särskrivningar. Sten cool, jätte dum, as korkad, skit bra. Jag får ont i ögonen, just sayin'
~
Igår hängde jag med Filleponken efter skolan, vi åt två feta menyer på macedonken och hade det najz. Tog ingen cola till maten btw! (Jag menar, det gör man ju alltid på Mc donald's) men jag har slutat med läsk på vardagarna om ni ville veta. Dricker det bara på helgen nu! shoppade lite igår, Jenny var inne i stan så hängde lite med henne. Hittade ett par jeans och ett linne. Kan nog fixa några bilder lite senare. Nähä! nu ska jag gå och chilla någon annanstans. Godkväll!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback