x FOUR.

Egotjejen och posarN 2k från i fredags innan förfezt och Madison's.

Godkvällas! känner inte så mycket för att skriva just nu, men publicera enbart bilder kan jag dock göra. Du vet, en bild säger ju mer än tusen ord. ;) har nyss ätit lite kvällsmat... bestod av två mackor, alltså samma som imorse och igårkväll. Det har blivit lite mycket smörgåsmiddagar nu tycker jag... har dock ätit goda luncher med mamma denna veckan, so nice. Idag har jag inte gjort sådär jättemycket, har varit på banken och lyssnat på en föreläsare. Sen åt jag med mamma och efter det åkte hem till hunden och gick ut med henne. Lyckades ta några bra bilder i alla fall, men den där hunden ska ju alltid vända bort ansiket så fort jag tar fram kameran men jag har ju mina små knep som sagt hiho. Jaha, nä nu ska jag försöka hitta något bra att se på. Fyran kan man ju glömma... handbolls-EM skjut dig, ja det kan du göra. Hatar när sport ska ta över tvn hela kvällen... vafan tryck ihop all bajssport i en kanal istället.

Vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback