SNOW.

Hej. Idag vaknade jag upp förkyld... kände att det var på väg i helgen men nu är den här... tyvärr. I alla fall, mer än att bara snyta mig idag så har jag dammsugit och torkat mitt golv plus bytat påslakan - städat helt enkelt! skönt när det är klart! i helgen har jag varit med Filip på Väla, köpte lite julklappar. Har några kvar men det fixar jag på fredag. Haha, jag och pappa ska nämligen dit då men vi ska in på Ikea mest men när jag ändå är där så måste jag springa in på Väla också. Senare på kvällen i lördags drog vi några stycken ut, var inte ens planerat det bara blev så. Rätt så trevligt, lite kallt ute bara... my gad. Det var nog allt jag hade på hjärtat just nu, hähä. Vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback