NAKED EYES.

Halli hallå! Fru nakenögon idag jajamen! idag har jag inte gjort mycket vettigt... hehe, eller jag beställde faktiskt en klänning och ett linne innan. Kanske inte så vettigt men kul åtminstone. Får se om det sitter bra sen dårå, så kanske man kan ha klänningen till nyår. Ville egentligen ha en annan men så var den slut i storleken idag när jag hade tänkt köpa den, typiskt... men vill inte vänta för länge heller så beställde hem denna nu. Kanske inte ens sitter bra eller är snygg irl så då blir det bara att leta vidare! Nu ska jag nog nalla ner mig i sängen, mitt fjun kom ju in nyss och la sig i sängen så det blir nog att lägga sig hos honom nu och titta på Musikhjälpen. Tur jag har Pysen när Filip inte är här, hihi ♥ godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback