GLASÖGONORM.

Hej, god jul i efterskott och allt sånt där. Hoppas ni har haft en fin jul, på julafton var jag här hemma hos pappa och på juldagen var jag hos mamma, Filip var även med då och Jenny och hennes pöjk. Sen drog vi ut till Halmstad senare på kvällen. Var först på förfest i Halmstad, och sen satt vi på Asian ett tag. Sen tänkte vi dra vidare till B&B, stod i kön ett tag men sen orka vi inte längre då det var sjukt dryg och kön stod stilla så det var helt enkelt inte värt det. Fick bli Corner, men det stället suger ju så där stanna vi inte så länge! helt enkelt inte så lyckad utgång. Hela gänget splittrades och alla drog hem tidigt, haha! men men, bättre lycka nästa gång. Vi har ju nyår att se fram emot nu! ;) Filip drog hem för ett tag sen, så jag ska hem till mamma lite senare och sova där inatt. Vi ska till Gekås imorgon nämligen! har nog lite bilder från julafton som jag visa någon dag. Får väl hoppas att det blir innan nyår i alla fall. Sämst uppdatering hehe... vi hörs!
Casandra!:

Varför bloggar du aldrig? En av de bästa bloggarna ju!

Svar: Nä, borde bli bättre på det! men ibland har jag inte lust, vet inte vad jag ska skriva om osv... men tack, vad kul att du gillar den! :)
Josefin Jacobsson

2012-12-30 @ 23:51:25
URL: http://cssh.luffi.se

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback