HUNKYDORY/LEVI'S.

Hejzan. Har då som sagt befunnit mig i Stockholm från tisdag-torsdag, så därför har inte uppdateringen varit den bästa. Höhö, känns som att jag har skrivit det ett antal gånger nu, men ibland har man bara inte lust till att blogga osv så det blir helt enkelt så ibland. 

Vi har i alla fall sovit på ett hotell som heter Birger Jarl, rätt så centralt eller ja, ca 15-20 minuter in till där allt händer så att säga. Dock var jag dum som valde soffan som de hade gjort om till en säng, jag trodde den var lika mjuk som de andra två sängerna men nej... hård och ingen studs. >': så jävla sorgligt, men två nätter överlevde jag. 

Sist jag var inne i Stockholm var väldigt längesen, typ fem bast eller något. Kommer ihåg att jag köpte en anka (gosedjur) haha. Har haft det trevligt i Stockholm i alla fall, väldigt fint där och hur många affärer som helst att gå och titta i. Älskar Urban outfitters särskilt, såna fräziga butiker som inte finns här nere... that sucks. Fotade också en hel del och jag är nöjd med bilderna, blir alltid bäst med vidvinkelobjektiv när man ska fota platser så jag använde bara mitt orignalobjektiv. Har ju iofs bara två objektiv lol. 

Har varit med Filip i helgen, var och tittade på när han hade match i fredags sen gjorde vi inget speciellt. I lördags drog jag, Filip och två av hans kompisar ut en liten runda i Halmstad och chillade. Åt också på Laxrökeriet i Laholm, mmmm älskar ju lax om någon har missat det. Sammanfattat en lugn helg, nästa blir däremot festligare. :D

Vi säger så sålänge, godkväll!♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback