DÄGENZ/ÖUTFIT.

Hajhaj. Skönt att man kan ha shorts idag, tack Sverige! (Har ett par vita låga Converse till om någon undrar.) Kanske skulle börja ta lite bättre bilder så att man ser hela kroppen, sopa som man är... haha. Har typ nyss varit på Maxi med pappa denna gången (wow vilket liv jag har, hänger på Maxi hela tiden) men så blir det när man har skilda föräldrar, haha. Köpte lite till smink hehe. Äger ju faktiskt inte alls mycket smink egentligen... brukar alltid prioritera kläder först that's why. Ska bli intressant att sminka sig i helgen nu när man har nytt mög. Ska för en gångs skull laga mat ikväll till mig och pappa, dock tortillas världens lättaste maträtt typ. Fast jävligt gott! 

Blev väckt av att Filip ringde idag kl. 12:15... oops. Hade ställt klockan på 10:45 men min kropp var tydligen inte redo då så jag somnade om. Jaja, har ju ändå fått lite gjort idag så det känns ändå okej. Sen får jag skylla lite på att jag inte kunde somna igår så det blev lite senare än förväntat.

Hörs senare! 

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback