BELIEVE IN YOUR BEST LEVELS.

Tja! Mrs Duckface (bild från i somras, brun och nakenface! so nice)

Har verkligen inte haft någon lust alls till att blogga denna veckan. Vet inte varför.. men ibland är det så hiho. Ska snart åka till Jenny, sen ska vi prata stenar och sen blir det utgång! är dock inte så sugen... hoppas att det blir bättre sen. Busy woman kunde bara denna helgen så det fick bli idag helt enkelt. Har lite nya inköp att visa er, ska bara fota och sånt mög och sen får de som är intresserade se! hihi. Har bland annat köpt balklänning, det gjorde jag igår. Hade sån jävla tur att jag köpte den jag hitta först! najs som fan och skönt att ha det gjort. Ska bara sys in och så också. Fanns ju inte i min storlek.. men hade antagligen fått ändra längden ändå. Inte lätt att vara liten, haha! Nähä, nu ska jag bestämma kläder till ikväll. Ha en bra fredag alla sköningar!:D

Bjuder på en awesome låt:

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback