SAFTSPILLARN.

Idag när jag kom hem från skolan börja det med att jag spiller ut apelsindryck över tangentbordet och sen ville det inte fungera. Försökte med allt men nae, så jag var tvungen att åka till Laholm och köpa nytt. Köpte även ny mus för den andra var faktiskt dålig, fick sina små ryck lite då och då. Dessutom har jag trådlöst tangentbord och mus nu. Bättre sent än aldrig! ;) köpte faktiskt en cam också. Köpte en helt ny för några år sen men det ville inte fungera men nu fungerar allt perfekt. Får bjuda på lite bilder tagna med den bara för det. Ledig imorgon som vanligt då. Har ju inget IG eller något efter mig än så länge så det är gött! ska bara fortsätta i denna stilen då. Fast naturkunskap kan brinna upp eller något. Kan säga att jag var vääldigt nära på att somna på naturkunskapen i tisdags. Tycker det är lite jobbigt att vi har prov i religion på måndag men men blir nog inget plugg imorgon i alla fall. Blir att dra ut då! fast om jag skulle försöka vara lite duktig på dagen. Väldigt tveksam, men det återstår att se. Har tittat på Breaking News ikväll, och dom gör det igen. Filip och Fredrik super i tv, hahaha så jävla underhållande. Fast inget slår ju detta. Alltså här sitter man med vanliga strumpor plus raggsockar och ändå är fötterna svinkalla. Man blir ju ledsen. Jobbigt att vara varm i hela kroppen förutom just fötterna. Eller händerna, ae inte ok helt enkelt. Det var allt jag hade att skriva för ikväll. Skriver imorgon igen, om jag inte lägger upp lite bilder senare eller något, får la se. Njut nu av lite fina cambilder yao.

Snygg.
Söttis :) <3 XD ;) ;p :p XD ;DD <33

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback