R3T4RD3D.

Mina ögon ser en aning knepiga ut här.. (KOLLA DOM FAGRA LJUSSTAKARNA åhå!)

FREDAG (för mig i alla fall) alltså det är ju torsdag men det är som en "extrafredag" för mig. NAJS, det är bara att fortsätta vara duktiga tjejen i skolan så är jag ledig varje fredag. Måste ju nästan skryta lite med att jag fick MVG på mitt filmmanus i rörlig bild A. LOL. Inte vad jag trodde.. har ju inte så mycket att komma med annars, så när det väl händer så måste jag ju visa upp det stolt haha... ikväll händer nog inte ett pess, tror jag i alla fall. Blir väl att sitta och trycka i mig chips och växa till ett gigantiskt barn. Städa rummet kanske, kommer ju en del gäster hit på lördag. Fest för mig på lördag = SMÖRGÅSTÅRTA!!!! fyfan vad fint. Ska till Maxi nu, handla lite inför lördag så att säga. Ha de fint!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback