PRETTY GREEN EYES.

Hallå. Skola idag som vanligt. En lektion, ca 2 h håla sen en lektion, lite jobbigt när det blir så men men. Slapp Västerg(p)ök idag i alla fall. Jag och Sigrid stack till stan och käka istället på rasten. Tyvärr hade de inte fått in kameran än, eller isåfall var dom tingade. Får se när dom ringer tillbaka igen! längtar hårt. Snart blir det Idol och sen hade jag tänkt att se vad Kaos i Båstad är för skit. Köpte nya hörlurar idag, mina andra hade börjat glappa så var tvungen att hålla dom på ett speciellt sätt hela tiden för att dom inte skulle glappa, men nu slipper jag ju det. Oj nu har ju Idol börjat, intressant inlägg idag jajemen.


Kör på lite fjortisdunk idag.. äh! den é sköööön
fanny:

Gud vad fin du var :)

2011-09-15 @ 23:06:40
URL: http://fahlsan.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback